Kopers doen er te lang over om een huis te kopen - dat is wat er gebeurt op de vastgoedmarkt
Of mensen nu vastbesloten zijn of onophoudelijk besluiteloos, er is een onbetwistbaar feit: kopers van nieuwe eigendommen nemen 124 uur om hun droomhuis te vinden en het te kopen. Bij een analyse op basis van een steekproef van 2000 potentiële kopers bleek dat er meer dan 10 dagen nodig waren voordat een verkoopcontract werd ondertekend.
Maar wat is de drastische toename van de tijd tussen de pre-purchase fase en de daadwerkelijke aankoop afhankelijk van?
Over het algemeen is het een houding die voortkomt uit een basale onzekerheid. Misschien staan de naties waarin dit fenomeen is geconcentreerd niet garant voor een mate van transparantie, zodat beleggers die stap kunnen zetten in totale rust en sereniteit.
Hoe kunnen verkopers met deze situatie omgaan? En vooral, wat zou de oplossing kunnen zijn om hen in staat te stellen hun eigen vraag te segmenteren om deze vastgelopen fasen te voorkomen?
Om een snellere ontmoeting tussen vraag en aanbod te bevorderen, is het noodzakelijk om zo veel mogelijk details in uw advertentie op te nemen om een algeheel beeld te garanderen dat een duidelijk en gemakkelijk te begrijpen beeld voor alle toekomstige huiseigenaren kan opleveren.
Uit statistische enquêtes blijkt namelijk dat vooral de nieuwe millennials, waarvan we weten dat ze het wereldtoneel van de vastgoedmarkt domineren, stilstaan bij die details die extreem discriminerend kunnen zijn bij de selectie en keuze van een onroerend goed.
Voordat kopers voor een woning kiezen, besteden kopers van 21 tot 29 jaar veel tijd aan de gedetailleerde analyse van elk detail van het pand, in de fase voorafgaand aan de aankoop. In plaats daarvan wordt minder tijd besteed aan de portefeuilles van mannen van 30 tot 39 jaar, misschien juist vanwege meer op handen zijnde behoeften, zowel door de leeftijd als door de verantwoordelijkheden die beperkt zijn tot de werk- en / of gezinssfeer.
Volgens de eerder gerapporteerde enquête zou het nuttiger zijn voor de kopers, en sneller voor de verkopers, om meer tijd te besteden aan het a priori kijken naar de details van het onroerend goed in plaats van het fysieke bezoek van hetzelfde, als ze al bij de start niet allemaal aanwezig zijn de nodige voorwaarden die een bevredigend beeld geven van het huis in kwestie.
Je zult begrijpen dat de sleutel tot alles draait om het concept van therapietrouw en concretisering van hetzelfde in het huis van je dromen.
De precaire economische situatie in de wereld, veroorzaakt door de wereldwijde crisis, heeft kopers uit de hele wereld ertoe aangezet om vastgoed te selecteren met een meer kritische geest die, hypothetisch, aan hun behoeften zou kunnen voldoen.
Redenen waarom de beroemde 124 uren die vroeger werden gekozen, geen symptoom zijn van een crisis op de vastgoedmarkt, of van het onvermogen van de verkopers om zich perfect aan te sluiten op de vraagzijde. Maar het komt allemaal voort uit een sterke 'volwassenheid' die ongebreideld voorkomt in de portefeuilles van toekomstige kopers. Voordat ze een belangrijke stap zetten, willen ze ervoor zorgen dat ze over de juiste referenties beschikken om het te doen!
Maar wat is de drastische toename van de tijd tussen de pre-purchase fase en de daadwerkelijke aankoop afhankelijk van?
Over het algemeen is het een houding die voortkomt uit een basale onzekerheid. Misschien staan de naties waarin dit fenomeen is geconcentreerd niet garant voor een mate van transparantie, zodat beleggers die stap kunnen zetten in totale rust en sereniteit.
Hoe kunnen verkopers met deze situatie omgaan? En vooral, wat zou de oplossing kunnen zijn om hen in staat te stellen hun eigen vraag te segmenteren om deze vastgelopen fasen te voorkomen?
Om een snellere ontmoeting tussen vraag en aanbod te bevorderen, is het noodzakelijk om zo veel mogelijk details in uw advertentie op te nemen om een algeheel beeld te garanderen dat een duidelijk en gemakkelijk te begrijpen beeld voor alle toekomstige huiseigenaren kan opleveren.
Uit statistische enquêtes blijkt namelijk dat vooral de nieuwe millennials, waarvan we weten dat ze het wereldtoneel van de vastgoedmarkt domineren, stilstaan bij die details die extreem discriminerend kunnen zijn bij de selectie en keuze van een onroerend goed.
Voordat kopers voor een woning kiezen, besteden kopers van 21 tot 29 jaar veel tijd aan de gedetailleerde analyse van elk detail van het pand, in de fase voorafgaand aan de aankoop. In plaats daarvan wordt minder tijd besteed aan de portefeuilles van mannen van 30 tot 39 jaar, misschien juist vanwege meer op handen zijnde behoeften, zowel door de leeftijd als door de verantwoordelijkheden die beperkt zijn tot de werk- en / of gezinssfeer.
Volgens de eerder gerapporteerde enquête zou het nuttiger zijn voor de kopers, en sneller voor de verkopers, om meer tijd te besteden aan het a priori kijken naar de details van het onroerend goed in plaats van het fysieke bezoek van hetzelfde, als ze al bij de start niet allemaal aanwezig zijn de nodige voorwaarden die een bevredigend beeld geven van het huis in kwestie.
Je zult begrijpen dat de sleutel tot alles draait om het concept van therapietrouw en concretisering van hetzelfde in het huis van je dromen.
De precaire economische situatie in de wereld, veroorzaakt door de wereldwijde crisis, heeft kopers uit de hele wereld ertoe aangezet om vastgoed te selecteren met een meer kritische geest die, hypothetisch, aan hun behoeften zou kunnen voldoen.
Redenen waarom de beroemde 124 uren die vroeger werden gekozen, geen symptoom zijn van een crisis op de vastgoedmarkt, of van het onvermogen van de verkopers om zich perfect aan te sluiten op de vraagzijde. Maar het komt allemaal voort uit een sterke 'volwassenheid' die ongebreideld voorkomt in de portefeuilles van toekomstige kopers. Voordat ze een belangrijke stap zetten, willen ze ervoor zorgen dat ze over de juiste referenties beschikken om het te doen!