Keuze van eigenschappen: omdat de locatie zoveel invloed heeft op ouderen

De locatie van een woning lijkt over het algemeen twee hoofdopties te hebben: kies de meest actieve en centrale delen van een stad, of de randgebieden. Anders, bij het verwijzen naar de aard van de plaats, oriënteren potentiële investeerders hun beslissingen op grond van de nabijheid - afstand van de zee of van de berg.
Maar volgens de enquêtes die door de belangrijkste economen zijn gerapporteerd, voor ouderen die een woning willen kopen of als een tweede huis of als een definitieve plaats om hun pensioenjaren vreedzaam door te brengen, is de locatie van het onroerend goed van fundamenteel belang.
Maar wat zijn de nummers die tot deze selectie zijn beperkt?

Er is sprake van 56% van de beleggers die hun keuze bepalen op grond van lokalisatie. Naast dit element, dat zeker van fundamenteel belang is, identificeren we ook nog een ander criterium: het criterium met betrekking tot toegankelijkheid. Een belangrijke factor lijkt in feite fundamenteel te zijn voor de eerder genoemde beslissingen. De vastgoedmarkt is vooral afhankelijk van het vermogen van beleggers om toegang te krijgen via de inbreng van hun eigen investeringskapitaal. Nauw verbonden met dit concept is de prijshefboom.
Het doelwit van oudere afnemers heeft over het algemeen een grote financiële - financiële beschikbaarheid, om een vrij snel rendement op kapitaal te garanderen en, niet minder belangrijk, een versmalling van het aanbod van steeds scherpere vraag.

In dit ogenschijnlijk duidelijke kader is het raadzaam om de attitudes te identificeren die toekomstige investeerders ertoe brengen hun droomhuis te selecteren en aan te schaffen, zodat hun analyse bruikbaar kan zijn voor ontwikkelaars.

Het is gedefinieerd, dat van de derde leeftijd, een "stijgende" markt "omdat het steeds moeilijker wordt om de gewoonten van oudere kopers te begrijpen.
Terwijl het voor millennials gemakkelijker is om hun neigingen te begrijpen, aangezien veel afhangt van de trends van het moment, voor ouderen is de situatie lijnrecht tegenovergesteld.

Nieuw zijn in feite de kansen en het comfort die specifiek zijn gecreëerd om de levensomstandigheden van deze leeftijdsgroep te verbeteren die een nieuwe jeugd lijkt te herbeleven.
Sterker nog, als eerder de rustiger, meestal onbesmette en extreem natuurlijke gebieden onder de aandacht van senior investeerders lagen, is de lokalisatie nu geconcentreerd in cultureel actieve gebieden en ook vol met jongeren.

Er is niet langer dezelfde cognitieve faciliteit in de analyse van een territorium en een mogelijk te selecteren eigenschap, omdat de behoeften van deze doelmarkt zijn geëvolueerd.

Een substantiële hulp wordt vertegenwoordigd door de lokale instellingen, die woordvoerders kunnen zijn en de belangen van de kopers kanaliseren, waardoor de vraag steeds homogener wordt om een onroerend goed meer aandachtig te houden en aan de behoeften van beleggers te voldoen.

Variatie en capaciteit voor ondernemen vormen daarom de basis van een gebied om eigenaren van onroerend goed in staat te stellen de perfecte vraag te vinden voor een steeds gevarieerder aanbod.

Zoeken in Realigro

 

    Rekening Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Voorkeuren

      Stel uw voorkeuren in zoals taal, munteenheid en vierkante meters of square feet, voor een beter resultaat op de Realigro website.

      Stel nu Dit bericht niet meer tonen
    BB