Millennials zijn de moeilijkste klanten: daarom

Zoals we weten, zijn de menselijke behoeften door de jaren heen meegegroeid met de samenleving. Op elk gebied, in elke sector zijn de gewoonten van ieder van ons radicaal veranderd, vaak veranderd volgens de leeftijdsgroepen van referentie.

Een familieman heeft bij het kiezen van een woning een grote woning nodig, misschien in de buurt van schoolgebouwen of recreatieve voorzieningen die geschikt zijn voor kinderen. Er zullen verschillende eigenschappen zijn die de aandacht zullen trekken van ouderen die, graag hun pensioenjaren vreedzaam willen doorbrengen, zullen kiezen voor eigenschappen die niet te groot zijn, maar comfortabel en functioneel.

De band die we nog niet hebben genoemd, brengt de hele vastgoedsector in crisis: die van millennials. Ze zijn recentelijk in onze sector terechtgekomen en ontstaan juist vanwege de specifieke behoeften die ze uitdrukken ten opzichte van de eerder genoemde andere categorieën.

Het onderzoek werd uitgevoerd door enkele professionals uit de industrie, Amerikanen, en de resultaten waren als volgt. De millennials zijn gewend aan het bestellen en annuleren van de zogenaamde ride-ritten en de levering van maaltijden op hun telefoons, omdat ze niet gewend zijn om langlopende contracten te ondertekenen, ze kunnen om voor de hand liggende redenen hun persoonlijke verplichting niet waarnemen als ze betrekking hebben met een makelaar.

Een houding die, hoewel het irrelevant lijkt, in feite de relaties en vooral de benadering die men heeft ten opzichte van de hypothetische gesprekspartner of de agent zelf sterk beïnvloedt.

Het fundamentele probleem ligt in het feit dat deze doelmarkt niet in aanmerking kan worden genomen, aangezien deze een niet-onverschillige band vertegenwoordigt. In feite wordt ongeveer 35% van de vastgoedsector bezet door de vraagzijde, door jonge investeerders. Naast de puur numerieke waarde, tonen de statistieken aan dat de koopkracht van een millennial duidelijk hoger is dan die van een waarschijnlijke concurrent die tot een vergelijkbare reeks behoort.

Zoals verklaard door Kelman, een expert die deze analyse in eerste persoon heeft uitgevoerd ‘’ “Het is noodzakelijk om de juiste manier te vinden om de dienst voor onroerend goedvoorstellen aan te passen aan de on-demand wereld waarin we momenteel leven. Volledig gerapporteerd op digitale schaal. Nu zal het daarom van primair belang zijn om de agenten in verschillende teams te organiseren, in staat om een consultatieve benadering van de uitdagingen van toegankelijkheid te ontwikkelen, van fundamenteel belang voor zoveel kopers van huizen, en over het algemeen competente agenten vormgeven.

Een mooie uitdaging dus, die vaardigheden combineert met de dringende behoefte om zo dicht mogelijk bij de nieuwe behoeften te staan, uitgedrukt door een steeds breder segment, en tegelijkertijd steeds meer in ontwikkeling.

Het is nog niet bekend hoe deze neigingen verder zouden kunnen veranderen. Het belangrijkste om succesvol te zijn, is om veranderingen te voorzien en vooral om ze op de best mogelijke manier op te vangen. Om iets meer te ontdekken, moeten we gewoon wachten op tijd om zijn gang te gaan en direct begrijpen hoe en hoeveel markttrends kunnen veranderen dankzij een nieuw segment dat de hele bakstenen wereld verdringt!

Gerelateerde berichten

Zoeken in Realigro

 

    Rekening Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Voorkeuren

      Stel uw voorkeuren in zoals taal, munteenheid en vierkante meters of square feet, voor een beter resultaat op de Realigro website.

      Stel nu Dit bericht niet meer tonen
    BB