Millennials maken luxe van streek

In de vorige columns hebben we het meerdere keren gehad over het fenomeen 'millennials'. Voor degenen die ze niet hebben gevolgd, de millennials zijn gewoon de jonge mensen van vandaag, die met nieuwe modes en gewoonten alle sectoren van streek maken. Inclusief de vastgoedmarkt. Tot op het punt dat in veel landen, zoals Spanje of Duitsland, talloze interventies zijn toegepast om jonge investeerders in staat te stellen gemakkelijker hun eigen huisvestingsonafhankelijkheid te bereiken.

Als we het hebben over '' generatie Z '', denken we alleen aan kleine veranderingen die het in de huidige samenleving aanbrengt, dan hebben we het mis. In feite is en blijft een sleutelsector van onroerend goed, luxe, in ontwikkeling, juist vanwege dit nieuwe deel van de bevolking. Steeds meer doorslaggevend in sociale maar ook economische evolutieprocessen. In ons geval zullen we in de column van vandaag proberen de Amerikaanse situatie met betrekking tot luxe onroerend goed te analyseren.
Dus als je er klaar voor bent, kunnen we aan de slag!

We gaan ervan uit dat zelfs luxe belangrijke veranderingen heeft ondergaan. Allereerst qua prijzen. Het luxesegment heeft in sommige landen zelfs in economische termen een echte ineenstorting doorgemaakt. In andere gevallen een afname van de beschikbaarheid van onroerend goed op de markt. Duidelijk effect, om een extreme devaluatie van de steen te voorkomen. Daarom, als de pandemische noodsituatie ook een pijler als luxe heeft geraakt, zult u niet verbaasd zijn als de verandering grotendeels werd veroorzaakt door de millennials. Laten we de gegevens bekijken.
Als de millennials vroeger de voorkeur gaven aan het ondertekenen van huurovereenkomsten, vertegenwoordigen ze nu in Amerika 38% van de kopers van luxe eigendommen. Ze breken letterlijk een voorouderlijk idee op. Degene dat jonge mensen, maar ook meer volwassenen, het liefst eerst huizen tegen lage prijzen kopen en ze pas verrijken en aanpassen als ze een sterke economische stabiliteit hebben bereikt.
Maar laten we samen kijken welke de meest populaire plekken zijn voor jonge investeerders. Eerst zonnig Californië, gevolgd door Florida.

Twee gebieden die bekend staan om hun natuurlijke schoonheid, maar ook om de aanwezigheid van vele wijken en steden waar de kosten van levensonderhoud erg hoog zijn. Maar blijkbaar blijkt dit voor jongeren geen probleem te zijn. Bovendien hebben wetenschappers een extra verdienste voor de millennials benadrukt. Dat van de best opgeleide generatie te zijn, dankzij het huidige economische welzijn (ondanks de crisis). De mogelijkheid van gratis onderwijs, maar ook de Amerikaanse mentaliteit om van jongs af aan te investeren in de toekomstige colleges van hun kinderen, heeft geleid tot de geboorte van een generatie die zich bewust is van haar mogelijkheden. En vooral gretig om zo snel mogelijk onafhankelijk te zijn.

We herinneren je er ook aan dat de millennials ongeveer 72 miljoen Amerikanen zijn, een van de grootste bevolkingsgroepen, die zich voorbereiden om in de wereld van werk en onderhandelen te duiken. Hoe zal de situatie evolueren? In afwachting laten we je achter met deze positieve boodschap van de jonge jongens, die leren groeien door gewoon kleine grote stappen te nemen in luxe onroerend goed! Blijf ons volgen op onze portalen in afwachting van meer informatie!

Zoeken in Realigro

 

    Rekening Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Voorkeuren

      Stel uw voorkeuren in zoals taal, munteenheid en vierkante meters of square feet, voor een beter resultaat op de Realigro website.

      Stel nu Dit bericht niet meer tonen
    BB